Asiakaspalauttamenettely
Jos olet myynti osallistujamme kanssamme ja haluamme keskustella myynnin etenemisestä, soita puhelimitse 01787 88 3333.
Vaihe yksi
Kaikki valitukset, joita ei voida käsitellä ja ratkaista välittömästi puhelimitse, on osoitettava kirjallisesti asiakastyytyväisyysjohtaja Frederick Almeidalle, joka vastaa 14-työpäivän kuluessa. Suhtaudumme asiakaspalveluun hyvin vakavasti, kirjaamme kaikki puhelut ja tutkimme huolenaiheita korkeimmalle tasolle ja teemme kaikkemme ratkaisemaan asioita.
Vaihe kaksi
Jos et ole tyytyväinen vastaanotettuasi vastaukseen, kerro tarkemmin syistä, miksi kirjallisesti lähetät meille operatiivisen päällikön, Sarah Bondin, joka vastaa myös 14-työpäiviin.
Vaihe kolme
Jos valitusta ei ole vielä ratkaistu, suosittelemme, että otat yhteyttä hallintoelimeen Timeshare-palvelussa (RDO).